Car paintless dent repair tools Dent Repair Kit Car Dent Puller with Glue Puller Tabs Removal Kits for Vehicle Car Auto ערכת pdr לרכב תיקון מכות בפח ובטמבון הרכב

26.00 ₪

ערכת pdr לרכב תיקון מכות בפח ובטמבון הרכב

Car paintless dent repair tools Dent Repair Kit Car Dent Puller with Glue Puller Tabs Removal Kits for Vehicle Car Auto

הערכה מתאימה למשתמש הפרטי ואינה  מיועדת לפחחים מקצועיים

מתאים לתיקון כל סוגי הפח, כלי רכב ואביזרים בבית

יש להשתמש בהתאם להוראות כדי לשמור על צבע הרכב

 

 

הערה:

1) להשתמש מתכוונן הרמת-מצב מטלטלין חצובה חולץ ולהתאים זה נגד גודל של השקע. 2) במהלך פעולה, אתה צריך כדי להתאים שלך כוח בהדרגה עד עמדת שבו השקע ממוקם הוא משך את שטוח והתאושש לחלוטין. 3) את דנט מרים לסחוט הדק יאפשר לך לשלוט ועיסוי דלת dings וברד נזק עד הרצוי מושגות תוצאות. 4) חומר חדש ועיצוב חדש, חזק יותר חומר. 5) זה הוא יעיל עבור הרכב של צבע לא שבור או סדוק.

פרטים

תכונות:

1. אלומיניום bod 2. נירוסטה התאמת kno 3. נירוסטה אגוזים/ברגים/לסובב סיכה/E-קליפים Fixin 4. בורג על למעלה של מרים שן משמש כדי להתאים את גובה אמצע מרים שן 5. עם מלטש חמצון תהליך, חלק מרקם מרגיש ומצטיין נראה, המוצר הוא מאוד חזק ועמיד 6. בתחתית של שן מרים הוא סיליקון, לא רגיל גומי, אשר הוא מאוד רך ואינו מזיק שמן ציור ויכול להיות נהרס.

איך להשתמש?

כיצד להשתמש pdr תיקון ערכות?

1. לנקות את דנט עם מטלית רטובה נקייה (אתה יכול להשתמש צהוב קו לוח כדי לאשר את דנט) 2. הר את מקל דבק אקדח, ההדק כדי בואו מקל להיכנס לתוך דבק אקדח, לחבר את חשמל מקור ומחממים 5 דקות 3. שימוש ראוי ציור אטם. גדול דנט דורש גדול ציור אטם. 4. למשוך את ההדק וליישם את ציור אטם עם extruded דבק 5. מקום במהירות את ציור אטם עם חם להמיס דבק במרכז של דנט, לחץ בעדינות עד דבק מרפא ושומר (לתת את דבק מגניב עבור כ 8 דקות. את קירור זמן צריך להיות פחות מ 10 דקות וצריך להיות קצר יותר מעט בחורף) 6. ליישר את T בצורת מתקן ולחץ את ציור אטם עם חם להמיס דבק, למשוך את מוט הזזה לאחור כדי למשוך את דנט 7. לבדוק עם קו לוח. אם דנט עדיין קיימת, לדפוק אותו מעט עם שיטוח פטיש או עט 8. Clean את לתיקון מקום עם מטלית רטובה נקייה.

חוות דעת

חוות דעת על Car paintless dent repair tools Dent Repair Kit Car Dent Puller with Glue Puller Tabs Removal Kits for Vehicle Car Auto ערכת pdr לרכב תיקון מכות בפח ובטמבון הרכב

אין חוות דעת למוצר זה כרגע